Ruth

Idag sparkade jag igång bilen på morgonen, hämtade upp Emelie och vi begav oss norrut! Försökte få igång min lånade gps men misslyckades, så vi körde på känn.
Och fram kom vi till Söderala, möttes av 4 för söta Border Collie valpar.
Efter lite prat och bus med valparna skulle jag nu välja vem av de tre tikarna som skulle med hem!!
Hur väljer man då??
Efter lite klämma, känna, gosa så vart det lilla Ruth som fick följa med!

Hemma provade hon ta Göstas favvis leksak, men de fick hon inte åtminstonde inte utan att fråga :)
Gösta tycker hon är spännande, men har måste hela tiden försäkra sig om att han är mattes bästa hund ;)

Nu på kvällen har vi legat i samma soffa alla tre.
Men Ruth föredrog mer att ligga på Mickes mage i den andra soffan!
Nu ska vi sova, eller jag resten i huset sover redan :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu får du uppdatera bloggen dagligen så jag får följa den lille :D

2012-01-11 @ 19:50:07
URL: http://minamonster.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0