Nytt år!

Nytt år, nya möjligheter :)

Gårdagen bestod av mat hos svärföräldrarna, jag och svärmor hjälptes åt och fick till riktigt fina plankstekar! Efterätt och massa godis
Sen på kvällen åkte jag och Micke ner på nån fest.

Idag var jag upp och tog en barbacka tur i nysnön på min nu mer 19 åriga häst, shit vad tiden går fort känns som i går när jag var och provred och köpte min fina Frippe men det är mer än 1,5 år sedan. De var ganska halt ute så vi tränade lite lydnad (håller på läser Kyra Ks bok ) så jag måste prova hennes tips :)

Men nu ska jag sova imon är det jobb igen!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu vill jag se en bildbomb på lilla Ruth :D

2012-01-07 @ 20:03:04
URL: http://minamonster.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0