Kallt!!

Lat helg vart det :)
Gårdagen bestod mest av att elda och frysa. På em var jag på kalas hos kusinen som fyllde sju år. Sen vidare på tjejkväll hos Johanna :)
Ruth var också med så när vi kom hem var hon helt vild eftersom hon varit duktig, lugn och sansad när vi var borta så jag trodde nästan hon och Gösta skulle riva huset ;)
Vi hade -27 grader på natten = 9 grader inne på morgonen, hua!!

Idag har jag inte heller gjort så mycket varit ute och hämtat lite ved till kakelugnen, går inte så bra att elda "pann" veden iden och nu ska jag värma mig lite innan jag ska ut till fåren också tänkte jag ta en koppel promenad med hundarna så Ruth får träna gå i koppel.

Har använt dessa fotvärmare på dressyr träningarna i veckan mycket efftectivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0