Idag har jag och mamma kört grejor upp til...

img_7186 (MMS)

Idag har jag och mamma kört grejor upp till hjärtkullen. Det hade kommit mer hagstolp så nu kan vi göra klart hagarna. Och nu hade sadelkammaren/foder rummet börjat bli klart.Och det börjar se ut som ett stall.   Efter det åkte jag till stallet och tog en barbacka tur på Frippe mest skritt och galopp han var riktigt fin, satte ett grimmskaft runt halsen, var mycket enklare att hålla balansen då :)  Sen tog jag ut Moa på en ridtur hon var också duktig försökte bara stegra två gånger men jag hann avstyra det så hon kom alldrig upp riktigt på bakbenen efter det var hon jätte snäll provade ett kimbwick/jaktkandar på henne och det funkade jätte bra hon vart aldrig tung eller hängande i bettet. Får se om jag hinner ta en vända på henne imon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0