Bra att bo på landet, brödgubben kommer me...

img_7136 (MMS)

Bra att bo på landet, brödgubben kommer med bröd.  Den här veckan på praktiken har jag varit i diet köket som lagar all special kost, både till pensionärerna och skolbarn. Denna vecka var det skolbarn som gällde för min del. Jätte kul, det gäller att ha hjärnan med. Lusläsa innehålls förtekningar och googla på konstiga ingridienser som inte står med i Bibeln= e-nummers lexikon :) har också lärt mig data programmet som håller koll på all special mat på alla skolor. Där alla barn/lärare är inlagda var för sig med sina allergier.  Idag efter praktiken red jag Frippe mycket galopp inte så krävande eftersom det är träning imon. Frippe vart jätte svettig, undra om det är dax för första klippningen. Är hundvakt åt svärmors hundar så just nu ligger det tre snarkandes hundar brevid sängen :) och en snarkandes Micke i sängen. Skall nog göra likadant själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0