Sigge och barnvakt

Fortsatt bakning i skolan jag gjorde " Rocky road" kakor med massa mandlar, nötter och polkagrisar hälften med vit choklad och hälften mörk.
På väg hem svängde jag in på nya Arken zoo i Valbo och köpte lite fisk de vart lite vanliga black mollys och en algätare. Vågade inte köpa något större eftersom mina palett ciklid yngel fortfarande är rätt små.
Åkte hem eldade lite, lämnade Gösta hos svärmor och in till Sandviken och var barnvakt åt kusin Inday :) vi kollade på film och kollade på hästbilder.
Och nu på kvällen har jag och Micke ätit polka glass, mums!

Imon är det full rulle handla mat, skola försöka få upp lite jul belysning ute och inne och sedan dressyr träning på kvällen. Mamma har varit snäll och klippt Frippe idag (igen) andra gången redan, så förmodligen är han lite piggare imon än i måndags. Ska försöka åka ner till ridhuset på söndag och gymnastik hoppa lite om inte ridhuset är bokat!

På bilden är det min fina Sigge som har tagit Göstas bädd :) när Sigge var kattunge fick dom plats båda två i bädden men nu blir det lite trångt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0