Idag har jag hunnit med lite. Först en lån...

img_4177 (MMS)

Idag har jag hunnit med lite. Först en lång sovmorgon :) vaknar till underbart väder, spö regn inte kul nu i slutet av november. Åkte iallafall upp till föräldrarna och red med mamma hon på Frippe och jag på Vargen. Det var halt på vissa ställen så nu måste brodden i. Pojkarna var duktiga och det var roligt att rida med lite sällskap sedan tog jag en tur på Moa hon var väldigt pigg och trippade en del på sniskan :) efter hästarna var det fårens tur att få mat. Efter fåren var det Gösta som fick klorna klippta också tog vi en promenad i mörkret. Och sen var det min tur hår inpackning och färgade ögonbryna vågade till och mig på att klippa lite på håret var nog nästan 2 år sedan som mamma klippte mig sist. Har också provat gjort en pannacotta med Doleys i de vart himla gott :) men nu dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0