Skutt skutt

Hej!

Det blir långt mellan gångerna tiden bara springer iväg.
Har parktik nu. Så det är fullt upp.
I Söndags tog jag med mamma, Frippe och kameran till utebanan
och tog några mini skutt, ska verkligen bli tuffare jag vet ju
att Frippen kan hoppa bara jag som måste lära mig.
Jaja kul var det tyckte jag och Frippen.

I måndags på dressyrträningen gick de hyffsat han var lite trött
men har blivit mycket bättre i sidvertsrörelserna.

Idag vart de vila för Frippen men inte för mig jag har varit ute och
stängt hage till fåren, puh! Dyngsur om fötterna, jag önskar mig ett
par nya stövlar, för sånnt är så tråkigt att lägga pengar på
så de är bättre att önska sig ;)
Men nu har jag gett upp får fortsätta nån annan dag.

Jag ska nog tillochmed lägga mig på soffan nu och kolla på tv, coolt!
De är inte varje dag ;)





Små lammen är smart och tar skydd under foderhäcken när det regnar :)




Skutt skutt. Han skuttar iallafall över mina minihinder :)







Han är bäst på slutet när man rider, mjuk och fin!




Eferåt fick han inviga sitt nya regntäcke!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0