Igår fick Frippe vila och jag åkte och gjo...

img_0845 (MMS)

Igår fick Frippe vila och jag åkte och gjorde en insats för min far som fått matförgiftning och red på Vargen ( Vargtand) lite skillnad om när man inte ridit travare på ett tag 15 cm lägre än Frippe och en aning " vingligare" men kul var det vi gjorde lite skänkelvikningar och travade i ridhäst tempo :)  Idag var det dressyr träning och de gick hyffsat. Han var lite tjafsig i munnen emellan åt men jobbade på bra ändå. Sedan var jag hem och börja klippa gräset och rensa grusgången. Men gräsklipparen tröttnade så jag följde med Micke i lastbilen en vända till kungsgården! En till kul sak jag har blivit låssas faster :) Danne ( mickes bror) och Anna fick en liten Leo i torsdags, så jag och Micke var ner och klämmde, klappa och smekte på den lilla sötnosen igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0