Helgen gick fort! Var in med Sara på crusi...

img_8100 (MMS)

Helgen gick fort! Var in med Sara på crusing i lördags, söndagen vart jag helt död, inte bakis eftersom jag var nykter, troligen pollen eftersom Ipren inte hjälper. På dagen åkte jag in till mamma på jobbet så hon fick blommor och choklad på morsdag. Var och köpte blommor och planterade ute, vart jätte fint :) Idag var en tung dag och ha praktik när man inte var helt hundra i kroppen, men de gick. Sen var de dags för sista dressyr träningen, tråkigt. Men de är bara att nöta på hela sommaren :)  På torsdag, fredag, måndag ska jag jobba :) jihoo saknar jobbet!  Varför funkar inte "retur"/"enter" när man mms bloggar? De blir så kladdigt utan mellanrum och varför skaffar inte blogg.se en app till iphone?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0