Fyndig tavla jag hittade till toaletten! (...

img_5372 (MMS)

Fyndig tavla jag hittade till toaletten! ( take the time to smell the roses;)  I måndags gick Frippen riktigt bra på dressyrträningen :) Och igår släppte vi ut alla fåren på bete. Först märkte vi alla ett års tackor, vi fick jaga ganska bra innan vi fick in dom i fållan en riktig joggingrunda vart det, sen efter många om och men fick vi ut alla tackor med lamm också dom var inte så sugna som jag trodde på att komma ut på bete :) men nu är dom glada! Idag red jag ut en vända i bara linne, härligt ! Nu på kvällen har jag vårdat mitt hår med silvershampo och hårinpackning! Men nu är det sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0