Trött

I torsdags var jag och mamma in til Ryttarstugan
Frippe fick ett nytt stall täcke hans tjocka
börja bli lite väl varmt nu.
Också provade jag Whitaker ridbyxorna, mycket sköna
och SNYGGA. Men jag vill ha helskodda, men nästa
gång skulle dom ta hem sådanna.
Sen fynda jag på ikea en byrå för 225 kr halva priset!
Dom hade även ett SKIT snyggt matbord i fynd förnan
för 900 kr men där satt snålheten + storleken på bilen in ;)

På kvällen färgade vi håret och klippte varandra, mamma
klagar på att hennes lugg vart sne, men va tusan de växer ju ut??

Fredag fixade jag stallet ute i Årsunda och sen
hem och måla en omgång på gaderobs dörrarna.
Sen kolla när mamma red dressyr på Frippen, dom
var duktiga!

Idag har jag jobbat, och nu är jag trött ska nog sova.
04.00 inatt kom det hem tre fulla killar som skulle äta och fika
för att 05.00 däcka på soffan/sängen så jag sov ungefär 20 min innan
klockan ringde igen, puh! jaja får förhoppningsvis sovmorgon imon!



Frippens nya tunna pyamas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0