Strålande sol!

Lördag hela dagen!

Igår var det skola och prov om bakterier och temperaturer
och microbiologi! Tänk om man hade kommit ihåg allt från
gymnasiet, men icke!
Åkte hem och var arg på all snö!
Sen tog jag med Gösta till päronen i Årsunda och åt
mat och godis!

På morgonen läste jag tidningen och drack kaffe, som vanligt.
Läste insändarna, en bild från ridskolan från -95 och jag
är nästan 1000 säker att min Pärla var med på bilden.
(Dom vill för övrigt att kommunen ska isolera ridhuset, ja tack).
Så hela Fredagen gick tankarna till min älskade Pärla,
åhh vad jag saknar min tant! min älskade Pärla!
Ingen häst kommer att bli som du var.
Tänker ofta på min Pärla men klarar inte av att
skriva om henne/lägga ut bilder. Blir fortfarande
ledsen när jag tänker på henne.
Har en tavla på Pärlan ovanför sängen, men kan inte
titta på den, då blir jag ledsen!
Så mycket betydde min älskade häst för mig!
Men nån dag ska jag kolla på tavlan och le åt
alla våra rackartyg tillsammans! Men inte än!





Idag vaknade jag av stråålande solsken, underbart!
Har städat och pyssla lite idag, när jag hade matat fåren
och pysslat där satte jag mig mot ladugården och solade
underbart, vattnet forsade i stuprören! Jihoo! Kanske kommer
våren ändå.
Sen tog jag mig en skritt tur
på Frippsen på eftermiddagen, dock hade det börjat blåsa
lite!



Före




Efter! (Fast nu sitter alla dörrar uppe)


Kommentarer
Postat av: Marian

Vilken duktig tjej Du är. Får, hästar och nu skola.

Önskar Dig all framgång med skolan Kram från

Mormor Marianne och Morfar Nicke

2011-03-21 @ 13:06:47
URL: http://sireene.zoomin.se
Postat av: Marian

Vilken duktig tjej Du är. Får, hästar och nu skola.

Önskar Dig all framgång med skolan Kram från

Mormor Marianne och Morfar Nicke

2011-03-21 @ 13:07:50
URL: http://sireene.zoomin.se
Postat av: Marian

Hoppssn det blev dubbelt upp

Fniss

2011-03-21 @ 13:08:55
URL: http://sireene.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0