Intensiva dagar! Som vanligt. MEN jag har ...

dsc00847 (MMS)

Intensiva dagar! Som vanligt. MEN jag har börjat skolan. Allt gick så fort så jag hänger knappt med själv. En jobbar kompis hittade en annons i tidningen om platser kvar på kockutbildning, som jag funderat länge på min inte haft tid att pendla till söderhamn eller falun. Men nu fanns de i gävle, så jag sökte och kom med samma dag och började en dag senare. Så första dagen var i dag, mest nervös över hur tusan jag skulle hitta. Men tur att man har en pappa med bättre lokalsinne än en gps som jag kunde ringa :) var hemma halv fem, och då hade jag fixat stallet och ridit! De är lyx, annars har jag varit hemma tidigast 6-7 om dagarna! Men nu är det dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0