Idag har jag gjort mycket. Åkte in till sa...

dsc00857 (MMS)

Idag har jag gjort mycket. Åkte in till sandviken till kl 8. Lämnade Signe hos veterinären. Sen åkte jag till Mcd drack kaffe och pluggade sedan till tandläkaren, var så himla nervös att hela käken skakade. Men sedan när han provade borra lite så vart de lungt de var ju inge farligt (har aldrig lagat en tand) efter som jag var så duktig gick jag och köpte mig ett sår Peak byxor med 30 % rabatt :) sen hämta Signe och äta lunch med Sara. Signe var lika pigg som vanligt, skönt att de inte vart som med Stella. Så nu är alla katter kastrerade och märkta. Sedan byta om och dressyrträning gick skapligt bra i dag, kändes bra med magic bettet speciellt i galoppen där han kan bli stark annars. Nu är det BB och sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0