Även denna helg gick fort.  Igår vart det ...

img_1293 (MMS)

Även denna helg gick fort.  Igår vart det inte många knop gjorda så himla tråkigt väder.  Vart lite mer gjort idag städade hela morgonen. Sen åkte jag till jobbet de var mamma som jobbade och solade en sväng. Vidare till stallet och red. Galopperade över två bommar på volt, tränade lite självförtroende på Frippen hjälpte honom med skänkeln ibörjan när han skulle hoppa av. Sedan fick han sköta det själv och jag bara styrde och så fick han massa berömm när han "hoppat" då vart han så glad och gjorde några tok rus och började ladda riktigt mot bommarna :) tok gubben! Avslutade med en snabb galopp runt banan ju mer jag skrattade och berömde honom ju fortare galopperade han :)  Efter stallet fixade jag mat och fika till Micke och resten av killarna som är här och förbreder inför bygget.  Men nu är det tack och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0