Idag var det skola och Get Away Rock börja...

img_2675 (MMS)

Idag var det skola och Get Away Rock börjar dra igång. Parkerade bilen som vanligt men då kom en vänlig själ och sa att om min bil stod kvar skulle den hamna mitt under stora scenen :) haha! Så idag fixade vi lunch, middag och nattmackor till den arbetande scen personalen.  Efter de åkte jag och plockade upp sara och hennes syster och vi åkte och red på Frippe. Nu har han haft sin veckas sommar vila. Sara börjar bli duktig och idag tränade hon på att trava i volter och svänga :) och kolla att hon satt på rätt sittben! Jag och sara såg en varg i går på typ 10 meters avstånd den satt mitt på vägen 500 meter hemmifrån riktigt läskigt. Var ut och kollade fåren flera gånger igår kväll. Och idag hoppas verkligen han ger fan i dom! Nu är det god natt! På bilden är min äkta choklad mousse som jag slängde ihop i skolan för nån vecka sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0