Wihooo!!

Idag blir det ingen bild eftersom min (eller justia det är Mickes dator)
och min mobil inte samarbetar ihop!
Jag borde verkligen skaffa mig en egen dator, eller åtminstonde
hämta min hårddisk från min morbror så jag kan lägga in alla
bilder från kameran som har fullt på minneskortet!

Aja vi tar det nån dag också..

Idag har jag iallfall jobbat, var i köket vilket alltid är roligt, nästan.
Jag trivs iallfall i köket, mycket att göra men roligt!

På lunchen skyynda jag till bilbesiktningen, hade tid 12.30
men det var kaos där, dom skickade in fel bilar i fel portar så
folk började backa överallt, kom in 12.50 iallafall.
Vart lite orolig ett tag när dom hissade upp min blåfara
och började knacka på kanterna
och besiktningskillen(gubben) kollar på mig med blicken "stackarsflickan
har en rostig bil och kan nog inte laga själv, jag knackar lite lösare kanske
det inte ramlar ner så mycket rost"
och säger: - Du vet kanske att den är lite rostig här (medans han knackar försiktigt
och massa rost ramlar ner)
Jag: Nickar och leer stort och säger jaa

haha ja men bilen gick igenom, wihooo! Lycklig gasade jag tillbaka till jobbet!!

Sen skynda till stallet efter jobbet skriver inget om ridningen tar NYA tag imon istället!!!

Mami kom till stallet med min älsklings Gösta iallfall han har varit hema hos dom sen
i fredags så snart ska jag mysa ner mej i sängen med min favorit hund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0