Tanläkare

Nu var det ett tag sen, blir så när jag jobbar hinner inte med
så mycket annat då.

Har iallafall jobbat i helgen. Lappen kom hit på fredag, kuul :)
Fredag kväll åkte vi in till Gävle och åt hamburgare väldigt sent, men gnaska gott!

Lördag jobb och fixa djuren, Lappen hjälpte mig flytta på den elaka baggen så nu står
han ensam, provade släppa ihop baggarna igen, eftersom dom alltid gått tillsammans
men misstänkte att det inte skulle funka, och så vart det dom slogs, ingen verkade
ge sig. Så nu får elaka baggen stå och skämmas själv.

Söndag, jobb och sen rida. Råkade komma till ridhuset precis när
det var byte på hoppträningen så det var männsikor och hästar och grejor
ÖVERALLT och massa ponnysar som inte kan högerregeln, så de vart 60 min
i ridhuset varav skritt 45 eftersom man lär stanna och akta sig för små ungar med
ponnisar. Jaja..

Igår först jobb sen stallet och dressyr lektion, Frippe var duktig i början, sen vart han stressad
igen. Har dragit ner lite på höt nu eftersom det är så varmt ute, får se om det gör någon skillnad.
Har väldigt högt energi på höt i år.
Sen kom veterinären för att vaccinera Frippe, så nu klarar han sig ett år igen, skönt!
Var hemma tio över 9 på kvällen då var det bara att äta och sova!

Idag har jag också jobbat, var ute i matsalen i dag. Och faktisgt kom det fram två killar i
7års åldern till mig och sa- Det var riktigt god mat idag!
Så roligt de är inte ofta det händer, specciellt eftersom det var jag som lagade maten igår :)
Ena killen hade jag tjatat på att han skulle smaka på maten, det var köttfärs i ugn!

Imon ska jag till tanläkaren, usch!! Är inte så sugen på det, men det var nog 2-3 år sedan sist
jag var dit, så de är väl dags, de låter dyrt! Kul att lägga pengar på sånt? Nä
Jag tycker det ska vara gratis, vi betalar hur mycket skatt som hellst varje år!



I den ensamma boxen på fd foderbordet får elaka baggen stå!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nattis!! Saknar dig =)

2011-01-20 @ 19:37:18
URL: http://iminaogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0