Tandtroll

Jobbat och jobbat, men nu är det helg :)

Igår red jag efter jobbet Frippe var duktig
inte lika stressad. Sen var jag duktig och städade lite på
kvällen, skönt att ha lite sånnt innan helgen så man slipper
göra allt då när man är ledig :)
Tvätten är kvar så de får bli i helgen.

Idag så red mamma Dressysspec och Frippe var duktig :)
nu ligger jag på soffan med Gösta, men funderar på att sova snart.

i morgon ska vi åka in till banan med Vargen för första gången
får se hur han travar och vad vi ska justera för nått :)

Var ju till tandläkaren också, första gången på 3 år
dom hade "tappat" bort mig sa hon därför har jag inte blivit kallad.
Så jag hade två hål, kul?? Har aldrig haft nå hål förut!!
1000 kr ungefär skulle de kosta att laga ETT hål, får nog skaffa ett sparkonto
som heter TÄNDER de är ju sjukt. Och självklart kommer dom nu när
man måste betala själv men inte tidigare när det var gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0