Outfit

Dag för dag

Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 – Min första häst

Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse 
Dag 5 -  Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 -  Min hästs vardags outfit
Dag 9 -  Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 -  En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

Fripper vardags outfit!
Sadel: Håller på byter dressyr sadel men nu: Prestige Hippos och Leonardo. Hopp: Prestige Golden Star
Schabrak: Dressyr Equiline, beige Hopp: Lamicell platium grått
Träns: Lippo med svart strass + utskuret vid öronen + Rundsytt dressyr träns från Hööks
Bett: Tvådelat och rakt
Benskydd: Equiline lindor som är fleece+elastiska riktig bra, värda sitt pris, eller benskydd från Eskadron
Ländtäcke: Back on Trak, är det riktigt kallt så har jag ett vintertäcke också när jag rider till och från ridhuset.
Övrigt: Vanliga ridhäst skor, med grepp i bak på sommaren, snösulor runt om och 4 broddar i varje hov.
Ett grönt vintertäcke men låång halvhals från Hööks+ ett svart rutigt stalltäcke under och på natten från Hööks.


Igår åkte jag ut till Årsunda på eftermiddagen, Pussade lite på min Moa Hits och resten av hästarna där.
Sen gjorde mamma god mat åt mig :) Och pappa motionerade Gösta framför sparken :) Men han orkade
inte dra nått, medans det gick i superfart när Max drog :)

Idag: Var jag till stallet på morgonen och red ut på Frippe han var ganska lugn om man jämför med
dom senaste veckorna när han har varit livrädd för allt. Det var riktigt bra underlag på grusvägarna
så vi körde några galopp vändor vid Herrgården i Kungsgården.

Nu håller jag på eldar för fullt, tok kallt inne! Ska fortsätta putsa lite läder nu, tog hem allt från stallet
så det inte blir dåligt eftersom vi inte har nån varm sadelkammare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0