Kallt

Börjar nog alla inlägg lika nu, nu var det länge sedan igen.
haha

Iallfall i Söndags kom Virre och Rebecca hit, wiihoo!
Först kollade vi på en tjej,dam som vallade i ridhuset
hon hade tre BC som hon tränade! Kul!
Sen svirade vi om till ridkläder och Rebecca red på
Frippe, de gick bra och jag hoppas både Frippe och Rebecca
tyckte de var kul :) Såg ut så iallfall :)

Sen lagade vi mat och pysslade med fåren på EM.

Nu har jag jobbat hela veckan och ska fortsätta med det veckan ut.

Frippe gick fint på dressyr spec i Måndags mycket sköönt eftersom de senaste veckorna
har han varit stressad och jag får inte riktigt kläm på det då.
Så jag var nöjd med honom :)
 Nu har jag ridit ut i två dagar eftersom jag varit sen från jobbet och
ridhuset hinner bli upptaget!
Idag var de riktigt kallt, burr! Kanske ska försöka sätta ihop
min ridgjord mycket varmare att rida med den då man sitter på hästen
i stället för i en kall länder sadel.

Snart är det dags för sängen så man orkar upp imon. Ska släppa ut hästarna innan
jobbet så det blir till att kliva upp i tid!

Sen är det löning imon, häärligt! Fylla upp kylskåpet lite, skönt!!



Frippe och Rebecca på väg till ridhuset!



Virre och Billy på väg till ridhuset!


Kommentarer
Postat av: Pekka

jag hade ju jättekul när jag red ^^ Hoppas inte hästen led allt för mkt :)

2011-01-28 @ 17:52:47
URL: http://tricolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0