Första inlägget och min ryktlåda!

Dag för dag

Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 – Min första häst

Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse 
Dag 5 -  Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 -  Min hästs vardags outfit
Dag 9 -  Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 -  En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!


Det här finns i min ryktlåda:

1. Hovkrats, såklart
2. Gängtapp/broddnyckel
3. Kevin Becon hovfett
4. Fox Fire pälsglans, ihopfryset för stunden
5. Fyraess sårspray
6. Svettskrapa, bättre än piggborste på att ta bort lera + vinter pälsen
7. Ryktborste
8. Benreflexer
9. sporrar
10. Mjukborste som ger lite glans
11. Hårdborste till lera/torkat svett
12. Antekningsblock där jag skriver varje gång jag rider. När han blivit skodd/vaccinerad m.m.

Har säkert nå mer "skräp" i den. Brukar rensa ur lite då och då, eftersom det är lätt att lägga
i massa saker som inte behövs i korgen :)









Igår var vi över till Mickes föräldrar och fick god mat+ efterrätt :)

Idag har jag varit ute och pysslat och städat i ladugården åt fåren
dom fick nytt halm m.m
Och skottat snö, fyy den var skiit tung verkligen! Genom blöt i svett
och grusgången blir smalare och smalare, vallarna på sidan är så
höga så jag orkar knappt lyfta upp snön så högt längre.

Nu ska jag ta och åka ner till stallet och pyssla om Frippe lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0