Drömmar

Dag för dag

Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 – Min första häst

Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse 
Dag 5 -  Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 -  Min hästs vardags outfit
Dag 9 -  Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 -  En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

Jag har små och STORA drömmar.

Dom stora drömmarna är, ett eget stall på gården och åtminstonde en ridbana
hellst ett ridhus.
De skulle vara underbart att ha ett eget stall med mina regler och där
man håller vilken ordning och reda man vill.
Jag vill ha ett elegant stall med mycket funktioner, behöver dock inte vara dyrt.
Bara det har alla funktioner och är mysigt.
Ett stall man trivs i där man kan stå och mysa, borsta hur länge som hellst.
Nån gång kommer det!!

Små drömmar just nu är lära känna Frippe mer, utvecklas i ridningen så
det verkligen känns att det går framåt. Rida någon programridning
med godkända resultat.
Skulle kunna rida en programridning nu, men vill har mer koll på "allt"
att Frippe ska kunna gå i en jämn form hela tiden med mig i alla gångarter
när vi kommit dit då ska vi rida ett dressyrprogram!


Idag har jag jobbat, rätt lugn dag, skönt eftersom jag sov helt kasst i natt.
Har aldrig haft svårt att sova tidigare men nu på senaste tiden har det
varit svårt att somna och vakna när jag väl sover ;)
Började med att köra fast när jag skulle in på parkeringen på jobbet, dom är
verkligen dålig på att ploga. Fick ta fart några gånger så kom jag in
till slut.
Sen åkte jag till stallet direkt och tog in hästarna och fixade.

Också har jag varit ute i ladugården och pysslat med fåren.
Och skottat snö såklart!!!

Nä nu ska jag försöka somna i tid så man blir piggare tills imon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0