BMW

Fredag, Fredag hela dagen :) wiihoo!

Jobbat idag, en jobbarkompis bjöd på fikabröd
de gillar vi!!

Efter jobbet började jag lite smått tvätta och plocka ur
bilen, ska besikta den imon så vore ju kul om den såg
lite fräsch ut! Ska damsuga den imon bitti har ju kört
hö till stallet varje dag i 2 månader så jag kan ju säga
att de är lite hö överallt! Kanske kan samla ihop en
lunch påse till Frippe? ;) Nästan iallfall

Sen åkte jag ner till ridskolan och kollade när Mami
red dressyrspec på Fripps dom var jätte duktiga idag :)

Nu ligger jag på soffan och ska nog sova snart!
Imon blir det ääntligen sovmorgon vart nästan ingen sovmorgon
förra helgen! Men nu så!! :)

Gösta är hemma hos sin mormor och morfar (mami och papi) eftersom
mamma var ledig idag så slapp han vara ensam hela dagen!
Så nu är han där och blir bortskämd och leker med sin Max!



Köpte en hink till Frippe igår, eftersom vanliga plasthinkar
lätt spricker när vattnet fryser i hagen, kanske denna mjuka
plast hink funkar bättre, hoppas på det!!



När jag köpte min bil så var den så här fin! De var tider de!
Men nu efter 2 vintrar på saltade vägar så har rosten tagit över!
Jaja den rullar framåt och bakåt, drar lite bensin och är en BMW!
Håller tummarna för att han går igenom besiktningen imon!
Fast jag gillar min lilla pärla han tar mig fram överallt startar alltid
visserligen går det långsamt på vinter väglag men han är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0