Blåtand och Schampo!

Fick alla träns + annat läder färdig putsat idag så nu häger
det fint i gaderoben i värmen. Har en liten häst gaderob
i badrummet.

Har lämnat ut två sadlar för provridning då den första inte
passade. Japp jag har tre dressyssadlar och ingen passar
Frippe, jippie! Måste försöka bli av med dom.
Nån som vill köpa en dressyr sadel???

Nu på kvällen var jag och Gösta ut till fåren och Grisen och pysslade
rent och snyggt vart det. För en stund iallfall. Sen fick Gösta
sig lite spa behandling, eller han vart mutad med Frolic
Klo klippning, kammning och bad.
Nu liggar han brevid mig i sängen och luktar tuggumi istället för
ladugård ;)
Har inget hund schampo så han fick låna mitt och Tigis bed head balsam.
Tur att han inte tvättar sig lika ofta som jag då hade det blivit dyrt på
schampo+balsam fronten.

Jag har också tagit mig en lååång varm dusch idag och färgat ögonbryna
så nu är vi båda frächa.

Micke har köpt sig en ny Lastbil så han är ute och Cruisar med den :)

Har försökt fått kontakt mellan mobilen och datorn men får inte fart på
Bluetoothen på datorn verkar stört omöjligt! Så jag gav upp.
Min usb kabel till mobilen har också gett upp, jag som har lite fina bilder i
mobilen!

Nu ska jag försöka sova

Skit Blåtand!!!

 



Har använd de här schampot i ca 3 månader nu
och mitt hår mår mycket bättre. Hårologi heter märket
man får en "egen" blandning beroende var man har för problem/typ av hår.
Mitt hår gick ju av och jag tappade extremt med hår.
Nu växer det bra och känns mjukt och fint.
De är dyrt, men drygt! Har använt samma flaskor i 3 månader
och det är ganska mycket kvar.
Så det lönar sig i längden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0