Trav

Igår var jag först och släppte ut hästarna i Kungsgården
sen vidare till Årsunda och packa in Vargen i transporten
och släppa ut bushästarna där! Fölisarna är så söta,
bara det att fölisarna fyller 2 år i vår, shit!!

Vi rullade med Hudiksvall väl framme, en aningen försent
slängde vi på Vargen grejorna och värmde.
Sen var det Vargens lopp, gick i väg jätte fint från start och
då blir det så klart omstart och då blir han lite taggad så i
start nr 2 galopperar han och tappar 30 meter stod på 20m tillägg.
Men börjar trava och springer in på 5 plats ändå, så han var duktig
han springer bara och har roligt!
Om han la i 5ans växel så kan han springa vääldigt fort! Pigg och glad
efter loppet.

Var ner till Frippe igen och fixade mat och mockade, han hade ett brodd
tramp imorse så jag gjorde rent de igen och hoppas på att de ska läka bra
inge öm eller liknande!

Sen så kom Johanna hit på kvällen, vi var ut till fåren sen fikade vi Ballerinakakor
och nötter :) Och pratade strunt i flera timmar! Måste göras om oftare!!

Imorse tog jag sovmorgon, såå sköönt! De var ett tag sen sist :)
Och nu ska jag pyssla lite innan jag åker till stallet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0