Stella och Fötter

Igår var det jobb och sedan dressyrlektion, Frippe gick fint
och gjorde allt mkt bra, förutom sluta till vänster för högerskänkeln,
men det vet jag om och vi tränar på det. Men slutorna gick
bättre i galopp än i trav.

Idag var jag och Anna in och lämna Stella hos veterinären i Gävle
för kastrering och idmärkning,sedan åkte vi till valbo!

Vi tyckte dom var väldigt otrevliga som inte släppte in oss nån stans
innan vi kollade på klockan och insåg att den var 08.45 och ingen
affär hade öppnat. Tillslut fick vi iallafall lite kaffe och bulle
och affärerna slog upp.

Kollade på lite fiskar, men vette tusan vad jag ska köpa vill ha stora fina
fiskar, men mina nuvarnade fiskar är ju så elaka?? hmm
fundera ännu mera!

Sen gick jag in på The phone house och frågade om mitt abonnemang
för jag är sugen på en ny telefon. Så klart en Iphone
MEN då var en säljare från SonyEricsson där och berättade
allt bra om deras kommande telefoner, så nu är jag lite klyven.
Iphone eller SonyEricsson??

Sen hämtade vi Stella och käkade på Max :)

Och efter det var jag ner till stallet och red ut en sväng på Frippsen
i ridgjorden, varmt och skönt åt rumpan+benen. Men dom där
jäklar fötterna kan man aldrig bli varm om!!
Så nu värker fötterna värre än om jag sprungit på eld!!

Stella är fortfarande hängig, lite orolig, hoppas hon piggnar på sig i kväll
så jag vågar åka och jobba imon!



Stella första dagen hemma!




Stella några månader gammal provar nya Bia bädden med Gösta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0