Snökaos!

Suck, riktigt jäkla snökaos!!

Skulle ha varit in med Stella till veterinären i morse, men
Svärmor kom strax efter 7 och vi insåg att de inte ens var
nån idé att försöka ta oss iväg. 1-2 meter snö på gården!
Fyy tusan, jag fick slå upp dörren i morse för att ens komma ut!
Skulle hämta tidningen till frukost men vände när snön gick över halva
låret!

Men jag har hunnit damsugit och torkatgolven också håller jag
på att tvätta så de är ju bra iallfall!

Och nu har jag varit ute och skottat all jävla snö, fy tusan vad jobbigt!
På vissa ställen var det 2 meter eftersom det har blåst storm.

Äntligen kom traktorn hem och Micke håller på att skottar av gården
så kanske jag kan ta mig till stallet ialfall!




Fåren verkar inte bry sig i isande snövindar!



Mysigt med massa ny halm i ruskvädret!


Tänkte att jag ska mäta hur hög den där väder globen
är i sommar när den kommer fram, för snart är den helt täckt
av snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0