Pigg Stella!

Idag har jag jobbat.
Sen skynda till Frippsen och hem och
kolla till Stella hon var piggare nu.

Ställde klockan och gick upp och kollade till henne i natt.
Har haft henne instängd för att hon skulle få lugn och ro.
Men nu när jag kom hem släppte jag ut henne och hon gick direkt
till lådan och kissa.
Lådan som jag ställt in till henne dög tydligen inte, för den hade inge tak!
Och sen till bänken och åt lite mat, för maten som jag hade
lagt fram dög inte heller ;)

Och nu ligger hon under elementet och sover. Skönt!
Var lite orolig igår kväll eftersim hon var riktigt hängig och det
var långt efter narkos.
Men redan i natt var hon piggare och hennes ögon var normala.

Nu har jag ätit lite jordnötter och ska nog tusan gå och lägga mig snart
så man orkar upp imon! Trött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0