Oriflame

Full rulle har det varit jag hänger knappt med!
Men nu så!
Jobbade i helgen och en massa djur och kalas!

Fortsatt jobbat i veckan!!

Igår var min världensbästamamma så snäll och red på Frippe
så jag åkte hem efter jobbet och sen vidare hem till Johanna
hennes mamma visade lite produkter från Oriflame.
Det var gamla tjejgänget från mellanstadiet/högstadiet där
så himla kul! Det vart med skit snack än smink snack
men det var mysigt! Vi bestämde att vi måste ses snart igen
och äta midda eller liknande! :)
Kom inte hem fören tolv på natten!
Så var lite trött i morse efter 5 timmars sömn men de gör inget!

För i dag lät jag Frippe vila så jag har varit hemma och ätit mat och städat/pysslat
lite och nu har jag en hårinpackning i håret och ska snart duscha och sova!

Köpte mat från jobbet, skolmat den var grymt god i dag! Fisk med örttäcke!

På Fredag är jag ledig, sköönt men ingen sovmorgon här inte ska åka
in med Stella till veterinären för sterilisering! Skönt hon börjar vilja gå ut nu
efter 5 månader inne och vägra gå ut! Och inga mer kattungar här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0