Hopp

Jobb idag igen, lung och skön dag idag :)
jag gjorde äppelris till pensionärerna till kvällsmat
inte riktigt min smak på mat men hoppas dom gillar det :)

Skyndade till stallet slängde in Frippsen och på med grejorna och
skynda till ridhuset innan de vart upptaget! Han var mycket lugnare
idag än de senaste två dagarna!
Värmde upp honom sen hoppade Linnea upp på Frippe också råkade det stå
hinder framme, så Frippe fick hoppa, kan ju säga att
han vart lycklig ;)
De var tre små hinder på en båge som han tillslut hoppade lungt och sansat
och väntade på Linnea innan hindren i båda varven.
Sen en kombination med två räcken ca 80 cm och han sög in hindrerna och
hoppade fiint! De är så roligt att se hur glad han blir!!
Linnea såg ut att ha minst lika kul på ryggen :)

Efter stallet fixade jag till lite snabb mat Kycklingpyttipanna innan jag och
Gösta gick ut till fåren och gav dom mat.
Och nu ligger jag och Gösta på soffan och slö tittar på House, snart sängen!



Frippe hoppar i sommras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0