Häst

Igår red jag och Linnea ut, de gick inte att trava nån stans
så det vart en lååång skritt tur :)
Sen åkte jag in till Sandviken och lämnade två sadlar som en
tjej ska provrida!

Idag har jag jobbat sen till stallet och fixa och kolla när mamma
red dressyrspec på Frippe!
Sen köpte jag med mig en kebabtallrik och åt i soffan ;)
Och här sitter jag!
Bara jag och katterna hemma Gösta fick åka till päronen
eftersom jag jobbar imon och sen ska jag på kalas hos
min lilla kusin som fyllt 6år!
Och sen ska jag nog kolla på lite fårvallning i ridhuset!

Jag vill också ha en Border Collie!!

Nu ska jag nog tusan sova så man orkar med en jobb helg + allt
annat som ska hinnas med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0