Traktor och soffmys

I morse hade jag en alledes för lång sov morgon ;) skyller på att jag inte är van att jobba hela veckor :)

Dags att sätta fart, fixade traktorn tog av vagnen och åkte upp i skogen och tippade av lite bråte på kasen, lasta i lite pallar, ska bygga en pall av pallarna så att jag kommer upp på Frippen barbacka, Ikea pallen är för liten för min stoora häst.
Åkte upp till päronen och körde upp en dålig höbal till skogen, får rådjuren lite att mummsa på i vinter :)
Börjar bli duktig på traktorer nu, på bilden är det min fina Fiat, dock är dom nya New Holland mycket mer lätt körda när man slipper koppla och växla.

Sen red jag och mamma en tur, Vargen var duktig, lite lugnare nu när det var ljust ute.

Sen har jag och Gösta legat på soffan och myst till Så mycket bättre, och blir lika förvånad varje gång hur underbar Laleh är!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0