Snö

Oj vad snö det har kommit :) så
Efter frukost drog jag igång på Fiaten och började skotta av gården, eller först skotta jag grusgången med spade = behöver inget gym.
Sen den stora gården, första gången, höll på över en timme ;) inte så lätt som det ser ut men bra vart det.

Efter det åkte jag och Gösta upp till föräldrarna och jag byggde min efterlängtade pall, och lära så klart prova den, fast jag red på Vargen mamma var feg och tog sadel, de var väldigt mysigt att rida i skogen med all nysnö :)
Jag och mamma är nu mer ägare av Vargtand (Vargen) då min farfar inte är med som ägare.
Så jag och mamma delar på en 1/3 extra kul när vi ska ut och starta igen då jag både äger och tränar 1/3 av Vargen :)
Nu har jag pysslat lite hemma och nu dags att sova, jobb imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0