Maskinhall

Maskinhallen börjar se ut som en hall :)
Och jag har fått vara med och bestämma, fönstren, visst är dom underbara? Det kommer bli så fint!
Och jag hoppas Micke ställer in alla saker där så hela gården slipper vara full av grejor :)

Idag har jag och Emelie ridit , Emelie på ca 150 lång såg rätt rolig ut på min 175 kille ;) mysig prat tur.
Sedan tog vi lite kaffe hemma innan vi for iväg och delade på en pizza till lunch och vidare till Emelies fina pålle :)

Nu på kvällen har jag slagit in lite julklappar men har fortfarande en del kvar får bli på fredag när lönen förhoppningsvis kommer, ska bli så kul att trängas med alla andra dagen innan jul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0