I fredags var jag och hämtade mina nya fyn...

img_0742 (MMS)

I fredags var jag och hämtade mina nya fynd soffor ;) gudomligt sköna! Jag och Sara invigde dom med film på kvällen!  Lördagen var det god mat och vin/mousserande/cider m.m och sedan dans i parken jag och sara dansade fram till sista låten och tiggde åt oss en varsin korv i kiosken ;) söndagen gjorde vi mest inget alls! Och idag har jag haft praktik, efter det skulle jag hem och hämta hästfinkan men när jag svängde ut på rix 80 började bilen varva 4 tusen och dra 3 liter milen UTAN häst men när jag väl kom fram till sandviken började allt gå normalt igen men framme i årsunda insåg jag att handbromsen till släpet hade åkt i så det såg mindre roligt ut under där så de vart ingen träning idag hoppas de är lagat till fredag då det är träning igen :) så Frippen fick ett pass på banan istället.  Tack och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0