Bilder

Igår hade jag och Frippen fotograf när vi red :) Han känndes fin och var duktig.
Sara fick rida hem eftersom hon vart helt slut av att knäppa alla kort ;)
Innan vi åkte till stallet drack vi kaffe och snacka skit på altanen i solen,
underbart!!

Dagen innan (söndag) gick han ännu bättre fast han var lite mer "på tårna"
då och gick jätte bra också "råkar" de gå en livsfarlig människa på stallplan
och Frippe provar sina talanger som western häst och drar på en slidestop ;)

Idag har vi varit i köket på skolan, jag och min bästa skolkamrat
fick i uppgift att göra rullader med ädelost,baccon och lök, mummsan.
Och några med senap och lök, mumms de med också gjorde vi
potatismos till.
Sen åkte jag och fixa stallet och nu har jag varit ute och lagat lite
på stängslet som är helt förstört av all jäkla snö, vi har 5 trådar
och 1-4 isolatorer på varje stolpe har gått av eller vikt sig :(
Sen fixade jag lite fler lammningsboxar ute i ladugården, nu kan det
inte vara långt kvar!!
Nu ska jag duscha och pyssla lite innan sängen!




Travar




Finare trav :)



Tjohoo galopp, fort ska de gå!  ;)








Nöjd ryttare och nöjd Frippen! Bästaste hästen!!



Sara och Frippe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0