Big Brother och Wallenbergare

Nu har jag suttit och knåpat lite med csn de är inte
enkelt, tycker de är så tråkigt
att hålla på med sånnt. Men jag tror att jag får pengar
iallfall. hoppas på de annars blir de inte kul.

Annars rullar allt på, men inga lamm har kommit än
jag vill att dom ska komma nu. Tackorna är jätte
tjocka och har mycket mjölk i juvren så de borde komma lamm
snart. spännande :)

Hittade iallfall Big Brother på datorn så nu kan jag kolla på
datorn, Idiot telia flyttade ju tv11 till kanalpaket STOR
bara för att tjäna pengar nu när folk börja titta på Big Brother.
Puckon.

Får se vad som händer idag tråkigt väder ute!!
Men lite städ/tvätt/ridning ska hinnas med iallfall.

Skolan går bra jag har provat himla mycket nytt.
Jag är väldigt kräsen, men prova kan jag göra bara de
inte är riktigt vidrigt. ;)
Åt Wallenbergare på kalvfärs häromdan de smakade bra.
Också gjorde vi egen riktig vaniljsås och min vart ju så klart
jätte god :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0