Datorer

Nu har vi iallfall en dator som fungerar. Ska försöka få min dator att
funka också, jag ska försöka åka till min morbror så
kanske han kan fixa den :)

Jag har jobbat hela veckan.
Idag red jag efter jobbet, Frippe var jätte fin. Vi tränade
lite skänkelvikningar i trav och galopp.
Frippe har börjat fått vinter päls nu :)

Förra fredagen var vi på tömkörning för Anders Eriksson
Frippe var duktig, han gjorde piaff när Anders höll i tömmarna :)
Och jag måste träna på att vara snabbare i mina händer/hjälper
så jag kan plocka tillbaka honom snabbare.

Nu sitter jag och kollar på lite vintertäcken
hittat ett vettigt på hööks, det gröna.
Ryttarstugan skulle få in fler vintertäcken snart.

Kingsland västen hade också suttit fint, den lär vara perfect att rida
i nu.. Även i vinter då man kan ha den under jackan. Och ta av sig jackan när
man kommit fram till ridhuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0