Gösta tyckte Grisen var lite läskig, kolla...

dsc00720 (MMS)

Gösta tyckte Grisen var lite läskig, kolla vad långa bakben Gösta har :) idag har Saras lilla syster fått en liten ridlektion på Frippe och han skötte sig utmärkt. Men vi vart dyng sura av att gå fram och tillbaka från ridhuset! Sen åkte jag till Årsunda och jag och far min tränade bebisarna i stall gången vart de. Dom fick träna på att baka in i speedcaren, Vera fick ha den på sig och gå några steg i stall gången. Hon har ju gått i vagn tidigare men med ny vagn är det från början i hem så att hon inte blir rädd. Men hon är så duktig :) och Vilda har också varit väldigt duktig. För en månad sen var hon så bakrädd att hon inte för ville stå still framför varken skaklar eller vagn, och nu bakar hon klock rent in i både och :) nu ligger jag och Gösta och väntar på Bönderna på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0