Frippe

Idag var jag uppe i ottan, var ute i ladugården
halv 6 i morse, alla fåren låg och sov, men sedan fattade dom
att jag inte var tokig och att det var mat som gällde :)
Dom är vana med sovmorgon ;)
Sen vidare till jobbet, har skurit paltbröd halva dagen de gillas
nog av pensionärerna!

Frippe hade vilodag i dag så jag var hemma strax efter fyra
det är inte varje dag ;) Så jag passade på att laga lite mat!
Det är tyvär inte heller varje dag! Förutom jobb då!

Fripps var jätte duktig i går på dressyren, vi red sluta, han tar den bättre
för vänster skänkeln som med allt annat.
Ni ska se min höger stövel med sporre den är helt vit av stöv
medans vänster nästan är ren, så högeskänkeln används flitigt ;)
Red också förvänd sluta? Kan det vara så de hette? Det kunde han också
hyffsat bra :) Det är jag som får lite mycket att tänka på
med högerskänkel där, vänster där och böjjningen där!

Tur att Frippe har tålamod och låter mej göra fel :)

Nu ska jag nog kolla på tv innan sängen!!






Frippe tittar ut!!

Kommentarer
Postat av: Pekka

du fick det rätt (förvänd sluta) :) Kul att det går bra med honom! Vill gärna testa "jätten" någon dag!

2010-11-19 @ 19:40:41
URL: http://tricolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0