Regn

Ja gud vilket tråkigt väder vi har..
I veckan har jag jobbat och varit sjuk!

Igår var det lön och stor handling så nu är kylskåpet/skafferiet åter
väl fyllt :)

Idag var jag och släppte ut hästarna och fixade stallet på morgonen.
På eftermiddagen ska Pärlan skos, får se om jag tar mig till ridhuset
efter det.
Pärlan är ju så jääkla trökig när hon inte har nån kompis med sig
skriker hela tiden och stressad till 1000. Så flockig blir dom om dom står
på ridskola i över 15 år. Inte så lätt att träna bort på en 23 åring heller.

Har suttit och kollat på hästar nu, finns så mycket fiiiint, jag vill ha!!
Gneta och spara pengar ett tag så kanske jag hittar min dröm häst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0