Gösta

Har jobbat igår och idag.
Var till banken igår och skulle hämta ut lite pengar
får vänta över en halv timme sedan tar det 5 min för dom
att flytta lite pengar! Undra om man ska satsa på handelsbanken ändå?

Sedan kolla jag runt lite på stan, hittade inget kul alls men köpte
såna där grejor som man stryker på gardinerna istället för att fålla upp dom.
Verkar skit enkelt får väl se om jag lyckas :)

Idag red jag en sväng efter jobbet min Pärla har stått i en vecka så jag förbredde
mig på rodeo, men hon skötte sig hyffsat fast jag gick med henne till ridskolan
utan sällskap.
Jäkligt lerigt ute tur att jag tog mina "gamla lort" ridstövlar
dom skulle verkligen behöva ett grus lass där man går in i ridhuset, världens vatten
pöl, tur att min häst går i vatten annars kommer man nog inte in och det vore ju trökigt!

Hon var väldigt fin att reda men red ett kort pass eftersom hon vilat. Hon brukar oftast
vara fin att rida när hon är lite stressad iallfall när man väl kommer igång.

Har ju haft några dressyr sadlar som inte passat mig men nu när jag håller på
tränar min sists känner jag att jag skulle behöva en dressyr sadel.
Det är lite svårt att få en bra "dressyr" sits i en hopp flatback.
Man får liksom inte ner rumpan riktigt ;)

Men nu ska jag ta en snabb dusch och kolla på house!

Förresten så har min älskade Gösta fyllt 4 år!! Förstå 4 år gammal!! Shit vad tidern går fort!


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till lilla Gösten som blir stor =)

2010-04-02 @ 20:00:05
URL: http://puzzy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0