!!!!!!

Personligen tycker jag att det räcker med snö!!
Jag vill ha vår nu!!
Igår var jag och köpte nya VÅR gardiner till vardagsrummet
det var fint :) Måste ha lite nya filtar/kuddar till soffan också.
Katterna vart också super lycklig av nya gardiner att hänga i
då det är dubbla panellängder alltså 4 st på varje fönster.
Sedan bjöd jag hit mina och Mickes föräldrar på kalopps
min första kalopps och den var ätbar :)

Sedan åkte vi ner med en höbal åt Pärlan.

Idag har jag mest varit arg på snön jag vill inte ha mer det räcker!
Energin bara rinner av när man kollar ut genom fönstret.
Men pallrade mig till granngården och köpte lite häst och hund mat
+ en grep eftersom jag mockade sönder ena grapen i stallet igår ;)
Nu vart det en fiskars grep, jag ÄLSKAR att mocka med en fiskars
bäst i test någonsin!

Är också arg på tvättmaskinen som har varit trasig också lagade Mickes pappa den
men nu är den trasig IGEN!
Får kanske säga till Micke att lätta på plånboken och köpa en ny!

Har lugnat ner mig lite med hall renovering :P Kom på att jag heldre väntar och
gör den riktigt snygg med bröstpanel i hela hallen (sitter bara i halva nu) och kanske
nytt golv.
Nu ska jag nog gå och slå lite på tvättmaskinen och läsa en bok!

Jag fick iallfall VÄRLDENS största smirnioff flaska av Micke när han kom
hem från tyskland på 3 liter. Försökte ladda upp en bild
men blogg.se samarbetar inte och tyckte att de räkte nog med två bilder idag!

Min orkidé trivs iallfall!!



Och katterna klättrar i gardinerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0