Bilder

Igår var det ridning på morgonen och Pärlan var fin, har börjat ridit
med lindor och Back on Track nu eftersom hon var ofräsch ett tag.
Men nu går hon fint :) Plockade tå broddarna fram också tror de gjorde susen.
Just nu ser Pärlan ut som en sunkig gamal häst, blir så när det är
päls lossning. Men snart blir hon nog blank och fin igen :)

Sedan tvättade jag även bilen den var VIT istället för mörkblå, sträckte
också min stackars axel när jag skulle öppna luckan ner till källaren som
sitter på utsidan av huset och väger ELEFANT!!

Idag har jag jobbat, varit i stallet sen tog jag och Gösta en promenad till skogen,
Gösta gillar verkligen inte att springa i leran ^^ Han är lite fis förnämn min lilla hund :)
Sedan lagade jag lite lax.

Nu har jag kollat runt lite, men ska gå och lägga mig och läsa upp och rida imon bitti!!
Micke jobbar natt, det är tur att jag har Gösta som vaktar :)



En gång såg jag ut så där efter en ridtur på Vargen och det var inte mjöl
utan KYLA!





Då var det bara för Micke och Sigge att elda i kakelugnen!!!

 



Sigge och Stella funderar vad tusan det är för vitt och kallt som fastnar under
tassarna




Undra varför min hund sover i sängen? ;)





Ett gott skratt 05.45 på morgonen, Katterna har lekt med garnnystans under natten!

 




Pärlan och Beata solar! Och är tuffa som matchar i samma täcken :)




Sigge är inte den som tackar nej till att lapa lite sol!



Kommentarer
Postat av: mormor

Många fina bilder att se. Har sett att Du hälsat på min hemsida. Nu har jag fixat att det går att kommentera där. Allt är bra med oss På lördag fyller Nicke 85 år . Idag grått och trist ,trött på vintern nu. Kram från oss

2010-03-18 @ 13:39:18
URL: http://sireene.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0