Älskade älskade vän!!

Älskade älskade vän!!!! Vila i Frid!!

Tack för allt du har lärt mig och tack för alla underbara studer som
jag har fått tillbringa i ditt sälskap!

Alla minnen jag har, minns när jag var 5 år,
jag putsade och putsade och flätade hela din svans i massvis
utav flätor, sedan sprang vi fram och tillbaka på på stall
gången och lekte att vi var på utställning, vi vann så klart jämt!
Sedan när jag var 6 år och fick börja rida lektion minns jag att
ibland fick jag ha dig på lektionen och jag var så stolt
eftersom alla andra red på små b-ponnisar och jag fick rida på
en stor häst, och du travada mycket snabbare än alla ponnis.

Sen för snart 5 årsedan fick vi köpa tillbaka dig från ridskolan, 
och jag hade äntligen fått min första riktiga ridhäst 5 underbara år fick jag
tillsammans med dig nu när jag är vuxen! Det är jag enormt tacksam över!
När jag var 5 år lärde du mig hur man red lätt medans man travade.
Och nu har du lärt mig öppnor, galoppombyten osv.

Du är och kommer alltid att vara min älskade Pärla, finns ingen som
kan ersätta dig!

Tack för allt du har gett mig!! Jag älskar och saknar dig min vän!!
Hoppas du träffar många utav dina gamla vänner uppe i Traplanda
och att du får träffa din son igen!

R.I.P Alpens Pärla

1987-2010





Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan Nattis!

Tårarna rinner ner för min kind...

Är så ledsamt att få läsa detta...

Att älska ett djur är som att älska en männsika, och det gör ont att förlora:)

Hoppas hon har det bra där hon är nu:)

Stor kram till dig:)

2010-06-03 @ 23:24:19
URL: http://fialiamfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0