Telefon på lagning

Tar lite vätske paus :) Håller på att måla staketet, det verkar aldrig ta slut!

Har lämnat in min mobil på lagning, där med lite mindre uppdateringar.
Så nu har jag en samsung som det NÄSTAN går att skicka sms med ;)

Toaletten är färdig målad nu är det bara lite snygga detaljer kvar.
Var ut i våran sommarstuga/pighus och letade lite fina grejor.
Hittade tre ljushållare som jag ska ta med till min far och se om han kan bygga
om dom lite så att jag kan hänga dom på väggen, dom ska egentligen sitta på
en hängande ljuskrona!
Det finns massor med spännande grejor där ute. Te.x minst 60 år gamal
flaska för "anti mjäll" :)

Jag och Micke ska ha som " 10 års" projekt att renovera upp sommarstugan
dra in vatten och avlopp, isolera och fixa el. Det skulle vara häftigt.
Och självklart bevara så mycket av det gamla som möjligt.

Ihelgen har jag tagit hand om hästarna Linnea var i väg på 3 dagars hopptävling.

Igår följde Linnea med till ridhuset och red Frippe och sedan hjälpte mig när jag red.
Det gick bra åt slutet då "fick vi till det".
Jag har ju ridit i hela mitt liv men det är först nu jag har börjat ridit på riktigt
så det är mycket och jobba på.
När man sitter och rider själv för det mästa så plågar man sig inte med te.x
sits träning osv, utan då fuskar man mycket!

Efteråt fick Frippe en snabb schamponering hoppas han inte letar på en lerpöl i hagen idag ;)

Idag ska Frippe få hoppa med Linnea på ryggen :) Ska bli kul så kanske jag vågar hoppa lite
hinder sen.
Han har ju gått 130 hoppning så han borde kunna de där med avstånd och grejor så att jag kan
lära mig och våga :)

Imon blir det bara en skritt tur för på Onsdag och Torsdag ska vi på dressyr träning :)
Ska bli väldigt kul.

Har förresten varit och fyndat på ryttarstugan.
* En grimma som faktisgt passar på den stoora killen
* En läder dressyrgjord med dubbel resår
* Schampo med glans
* Läder tvål
* och ett par Pikeur ridbyxor till mej som det var mer än halva priset på!!

Nej nu ut till staketet igen!!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv; Heej!:D Men vad kul! Gick in och såg det när du skrev det! Blir någon en tripp till gävle nästa vecka så hoppas dom har nå kul på outleten då!:D Åh vilket kap du gjorde!:D Härligt!:D

2010-06-22 @ 13:57:55
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0