Sadel!!

Snart slut på den här dagen!

Imorse började jag med att olja in altanen, sedan tyckte sara
att vi skulle käka lunch!
Smart som jag är åkte vi till Ikea och åt en kottlettrad, alldrig fel!
fyndade lågenergi lampor gjorde vi också 3 st för 10 kr!
 
Innan jag åkte tänkte jag att jag skulle ta med laddaren till låne telefonen
och papper, ifall jag skulle gå och fråga om min telefon var klar på
lagning, men n'! Också medans sitter och äter får jag ett sms om
att min telefon är klar, SUCK! blir kanske en vända in imon!

Sen åkte jag på willys och köpte lite kaffe och mjölk!

Åkte till stallet och tog mig en sväng på Fripps det vart 25 min i ridhuset
både jag och Frippe höll på storkna 28 grader i skuggan!

Red förvänd galopp, fick han nästan helt rakstäld på långsidorna
så de gick bra, och han försökte inte byta galopp en ända gång, duktig
Frippe!!
Red i ridgjorden eftersom jag inte har nån sadel som passar, kan lova
att det blev svettigt åt rumpan med häst+schabrak+fårskinnspadd!!
Hoppas att hoppsadeln passar när den kommer tillbaka från omvärmningen :)
Det är en Prestige golden star. Den var rätt skön faktisgt
annars är ju jag ett fan av Cliff Barnsby sadlar. Men utbudet är tyvär litet
här i Sverige!

När jag kom hem på kvällen idag så fick vi jätte fina utemöbler av
Mickes farbror, vart jätte fint på altan :)
Så snart blir det fest på våran altan :)

Imon blir det rida på morgonen kanske lite svalare då!

Någon som är intresserad av att köpa eller
ev byta mot sadel med normal eller normal mot vid bom?

Cliff Barnsby AVG, fint skick, lite sliten vid skänkel läget
18" vid bom. Något mindre i storlekarna!
9000 eller byte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0