Rya matta

Igår var jag till Valbo med svärmor på fm.
Gjorde ett fynd på Ikea en grön ryamatta till vardagsrummet
för 225 kr, vart jätte fint till mina gröna gardiner.
Sen köpte jag mig ett par skor, då mina favoriter har gett upp.

Sedan åt vi en kotlettrad på Ikea, mums de är aldrig fel!!

Red Frippe en sväng på ute banan, gick hyffsat.
Ska bli roligt att vara med på dressyrkurs, för jag känner att
vi behöver lite vägledning :)
Ska fråga min kära mor om hon vill följa med mig och rida imon
så kanske hon kan hjälpa lite.
Galoppen blir iallfall bättre och bättre, en gång försökta han sig på ett galoppombyte
igår.
Kanske han får vila idag har inte riktigt bestämt mig.

men nu ska jag måla lite mer staket!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0